torsdag 12 mars 2009

CHOKLAD

Åååååå ja är så sjukt sugen på choklad!!
Ja tror ja dör!
Kladdkaka, chokladbollar eller en chokladkaka, allt skulle sitta fint
just nu!! Ja drömmer om de hela tiden och kan inte tänka på nått annat en de!
När jag klev av bussen i morse slog en "nybakad chokladmuffins" doft i mot mig!!
Å ja följde nästa doften, men höll mig och gick till bussen.
I morrn är det fredag, då får ja äta vad jag vill, då blir de nog nått chokladigt...
till frukost ;)

Ni som känner mig vet att ja ibland kan göra lite pinsamma saker...
I morse lyckades jag igen...
Stod och väntade på bussen, massa folk, lyssnade på Rix morgon zoo...
Sjukt roligt!!! Råkade skratta rakt ut! Kunde inte hålla mig, stod å skratta  i "handen" å tårarna föll. så kul va de! PINSAMT typiskt mig, dom runt omkring måste trott att ja va tokig!

4 kommentarer:

Jeka (Jessica) sa...

En ny kärleksbebis? ;-)

Anonym sa...

Nej jag tycker det var häftigt gjort. Det behövs fler glada och varma människor som du. Coolt!!
Hälsningar Marita

Kajsan sa...

Instämmer med ovan! UNDERBART att kunna släppa och bara skratta när nåt är kul! :)
Ett gott skratt förlänger livet! ;)
Kram Karin.

Anonym sa...

jag älskar din blogg.