måndag 2 mars 2009

Underbara vänner

I lördags hade ja tjejmiddag!!
Detta är vad jag bjöd på.... Fårfiol, potatisgratäng, vitlöksbröd å sallad



Dukningen blev inte lika fin som ja brukar, när ja har fest, men lite festligare va de.



Till efterätt blev det creme brulé, tryffeltårta å kladdkaka.


Här bränner jag av sockret på creme brulén, som va de godaste efterätten!



Tryffeltårta.



Malin, Helena, jessica å min lillesyrra.
Hoppas dom inte hade lika tråkigt som de ser ut...
Vi snackade å fnissade fram till kl 01,00... men syrran (som sov över)
å ja låg i sängen å snacka till 04,30 :)


Kolla in de fina halsbandet ja fick av Helena!!
På varje ring står det nått, hon har valt ringarna själv.
Så perfekt, precis vad ja behövde, lite kloka ord runt halsen :)
Vilka underbara vänner du har, sa mamma när jag visade henne armbandet!
Jag har ju verkligen fått så mycke fint på sista tiden!
Jag är så tacksam över att ja har så fina vänner!!
Å vet ni?? Ja har vunnit en allsångskryssning!!!
Fick mail i går, om att jag vann en kryssning. Man skulle svara på
3 frågor, å maila svaret till kören ja går på.
Gabriel, körledaren för Du Kan Sjunga Gospel kören, delade ut 75 biljetter till
sin allsångskryssning med Silja!!
DE ska bli så kul!! I aprill vill ja åka, jag skall hämta ut biljetterna i da på kören.
Ursäkta att ja inte hinner redigera inlägget, men ja måste springa till bussen nu, ja ska
möta sköna Helena å vi skall gå till kören.







1 kommentar:

Anonym sa...

Stort grattis till biljetten!!! :)
Underbart halsband å fiin dukning!
Kul att ni hade trevligt! :)
Ha det så skoj på kören å ta det lugnt i halkan!
Kram K