tisdag 10 mars 2009

Äntligen!


detta är inga gamla bilder ja rotat fram!!!
Dessa rosor stod på köksbordet i går när ja kom hem från kören!!
Längtan och väntan är över, jag är inte ensam längre!!
Självklart fanns han inte bara här i går med rosor, vi har pratat hela helgen och bestämt oss för att glömma allt gammalt, dra ett sträck och gå vidare!!
Inge mer som sårar, bara vårda varandra och vår lilla familj!
Micke är som han va när vi träffades nu, vilket han inte varit på flera år och jag njuter varje sekund utav att ja fått min bästa vän, trygghet och man tillbaka!
Det är inte ja som tjatat tillbaka honom, utan han som hittat sig själv och satt alla känslor på rätt plats!
Där bland allt virr i hans kropp hittade han kärleken igen.

Kolla va ja hämtade ut på posten i helgen...
Å så underbart de är att få slita upp ett stort paket med billiga rea varor :)
Jag kan lova att de inte va allt för skönt att springa i morse!!
Det kändes som småspikar i ögonen!! Men mjukt under fötterna av all snö.
Tack alla ni underbara människor som hjälpt mig att hålla huvudet över vatten ytan denna otroligt jobbiga tid!! Utan er vore jag inget!!

8 kommentarer:

Kajsan sa...

Ett stort,varmt och otroligt efterlängtat GRATTIS till er alla i familjen!:) Ta hand om varandra! :)
(mys med rosor, käraste orden och ett paket fyllt med pyssel!)
Stora kramar från Karin.

Anonym sa...

Åh, så härligt Karin!

Ibland är det värt att bara vänta ut.
Ta nu hand om er!
Stor lycka till er.

Anonym sa...

Grattis! Är så glad för din skull för jag kan livligt föreställa mig hur otroligt lycklig du är :-)

Massor av kramar
/G

Helena sa...

Det är ju helt fantastiskt.
Känner dig inte mer än att jag har följt din blogg och varit så ledsen för din skull.
Hoppas verkligen att ni kan fortsätta leva lyckliga i alla era dar :-)

Anonym sa...

Men är det sant!? Det är helt underbart! :D

Jeka (Jessica) sa...

Tänkte inte säga det först, men måste ;-)
VAD VAR DET JAG SA?!?
=D
Tänk på detta nu & ge honom inte alla dina känslor & tankar på guldfat. Ta det lugnt en tid framöver, det är en stor kris ni har varit igenom & jag är väldigt glad att ni har hittat tillbaka till varandra!

Anonym sa...

JEEEEEEEEEEEEEEY!!!!!! Jag skrek rakt ut! :D! Så otroligt glad för din skull...! Hoppas verkligen att detta inte händer igen, utan att ni inte lossar upp den flätan som är ni...

Glad också för barnens skull, det blir så märkligt när ens cirkel öppnas.

Önskar er all framtida lycka!

Massa kramar

Anonym sa...

Vad är det man säger? Det som inte dödar "härdar" och det är väl så med kärleken också? Ni har nog gått stärkta ur detta och många många grattis.......