onsdag 18 mars 2009

Varför?



Kärleken höll lika länge som rosorna!!
Dom underbara rosorna jag fick förra måndagen, som gjorde mig så lycklig, som jag "nosade" på flera gånger om dan han vissnat, å så även Mickes kärlek till mig.
Skumpan står orörd i kylen, skiljsmässopapprerna är hela och jag har ingen vigselring på mig.
Jag är ensam igen. Solen skiner och allt utanför är underbart, men just nu kan jag inte se de, för jag är helt tom!! Jag kan inte ens gråta så tom är jag! Mitt bröst värker av smärta, jag har klump i halsen och vill bara kräkas! VARFÖR, ja förstår inte!! Varför förtjänar jag detta?? Varför släppte jag in honom igen! Varför sårar han mig såhär igen??

Jag ligger så mycke efter med läxorna att jag inte vet hur fan jag ska komma ikapp!! Jag har ingen praktikplats, men hur ska jag kunna ringa runt å ragga när jag knappt kan prata??
Varör, varför, varför, jag förstår inte!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

ååååå jag tycker SÅ synd om dig, jag vill bara komma och pussa och krama om dig <3 <3 puss kajsa

Jeka (Jessica) sa...

SKOJAR DU!!!!
Nej, nu fan blir jag arg!
Vilket jävla svin, vad håller han på med!?!!!!
Grrr!
Skriver när jag lugnat ner mig igen.

Helena sa...

Ja vad f-n håller han på med. Vad ger honom rätten att leka med dina känslor. Skäms på honom!
Förstår att du släppte in honom igen eftersom man gärna vill lita på den man älskar. Synd att han inte tar tillvara på det han kunde ha.

Anonym sa...

Vad är det för problem han har - hur kan han välja att behandla dig som han gör? Hur kan han välja att leka med dina känslor? Vilken looser han är.
Styrke kramar till dig!

Anonym sa...

Men...??! Er relation konkurrerar ut bergochdalbanan vilken dag som helst... Hoppas du har nåt plåster kvar för att laga ihop ännu ett hjärta som brustit mer än en gång.


MASSOR med kramar!

Anonym sa...

VA FAN SÄGER DU???? Jag förstår att du blir ledsen och uppgiven när han gör så här mot dig hela tiden. JAG BLIR FÖRBANNAD! Ring när du vill, du vet att jag alltid lyssnar! 1000 styrkekramar