onsdag 11 mars 2009

from this moment

6 kommentarer:

Anonym sa...

WONDERFUL!!!! :)
Underbart i så många avseenden Karin!
Härligt att era liv sammanflätas på nytt!!
GRATTIS vännen!
Ni kommer få en underbar framtid tilsammans! :)
KRAM!

Anonym sa...

Å så fint som alltid! Jag är så glad för er skull att ni jobbar er tillbaka till varandra.
Puss och kram på er!

Anonym sa...

Först rös jag... Sen satt jag igenom hela videon med ett stort solskensleende tills jag plötsligt drabbades av enorm känsla. Och tårar föll sakta...

SÅ FIN!

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

å va fiiint :) Härligt <3

Jeka (Jessica) sa...

UNDERBART!

Anonym sa...

ÅÅÅÅ jag blir lite tårögd,ha stora ord, men jaja den var såååå jätte fin jag saknar er och sej till micke och tasmus att jag saknar dum puss puss dig med ;) <3 <3 <3