lördag 21 mars 2009

VARFÖR???

Ibland går tiden väldigt fort!!
Malin och jag vaLC mässan kl 10,00 i morse!
Vid 12,00 hade vi gjort av med en härrans massa pengar och satte oss ner för att scrappa!
Svisch sa de så va de dags att gå hem!
Ja hade jättekul på dan, de va härligt att få scrappa å prata med gamla scrappar bekanta
å att shoppa :) Malin gick hem tidigare en mig. Ja hade tur "pappa" kom å hämta mig, så ja va kvar till dom stängde vid 22,00.
Men nån timme innan ja skulle gå slog de till!
Ångesten å paniken!! Som ett slag i bröstet, vet inte varför, de bara kom å ja fick en kräkklump i halsen. VARFÖR?? Ja orkar inte mer, orkar inte leva ensam, vill inte va ensam, vill inte ha de så här!! Varför är de så här, varför förtjänar ja detta?? Varför kan inte ja få den kärlek ja så desperat längtar efter!! Varför??

När ja kom hem mailade å sms ja några, ingen svara, alla sover väl, ja väckte dock en stackars Nina. Men nu sitter ja här själv å vill helst bara springa här ifrån å hoppa i sjön!


(ja visar fler bilder senare)

Detta va vad ja lyckades få ihop i da, ett "my sweet friends" album.
I detta album har ja samlat mina allra käraste vänner (kvinnliga sådana)
Här i finns Jessica, Nina, Malin, Anso och Helena.
Jag hade velat få plats med min allra käraste Karin också, men hon är så underbar att hon förtjänar ett eget album!

Ni ska veta alla underbara där ute att ja hade inte klarat allt detta utan er!
Alla ni ja känner å inte känner som lämnar underbara å stärkande inlägg, TACK!!

Men just nu kan ja bara tänka på varför, varför är de så här, varför kan ja inte få lite kärlek, ja saknar värme, närhet å kyssar sjukt mycke, ja skulle göra vad som helst för att kunna försvinna i en varm mjuk famn å känna mig trygg å slippa känna mig lämnad å ensam som ja gör nu! Varför....

3 kommentarer:

Ellen* sa...

Den varme, mjuke favnen kan jeg ikke gi deg, men en klem skal du få iallefall. Jeg leser bloggen ding, og føler veldig med deg på opp- og nedturer. Det er hardt nå, men jeg er sikker på at du blir lykkelig igjen! Med deg selv, og med en mann som verdsetter deg! Klem fra scrappeblogger i Norge

Anonym sa...

*Min största kram* Vilket fint album vännen! :)
Å klart du kommer bli lycklig igen ju! KRAM! /k

Anonym sa...

Hallo darling!!
Du får väcka mig när du vill!!<3
Sitter nu på jobbet med ångest över att jag var så trött och tråkig igår kväll/natt att jag bara somnade i från dig... sorry....

Hoppas du mår bättre snart och känner dig lycklig igen om inte annat så får vi se till att lyckoruset kommer till dig....

love U

Nina