tisdag 17 mars 2009

Kören

I går va de kör igen, nästan halva terminen har gått :( Ja älskar att ha konsert, men det är så tråkigt att de tar slut efter de :( Vill inte, vill jämt ha kören!
Dessa låter har vi fått en så länge, vi får ca 1 per gång, som vi övar på, som vi skall kunna till konserten. Roliga låtar i år, Gabriel utmanar oss mer å mer med galna å roliga låtar!
De kommer bli en kanon konsert!!











Själv har ja ett stort skolarbete som ska in nästa vecka, ingen praktik å ja är sjuk!! Varför varför??? Ja orkar snart inte mer! Känns som om allt går emot mig!
Halsen gör ont och jag är febrig. Vill vara frisk och full av energi!!

Rasmus pendlar mellan att vara en ängel man kan puss ihjäl å ett litet monster som ligger på golvet å skriker å sparkar. Ja försöker att inte bry mig, att låta honom va å att prata lungt med honom, men när huvudet verker av feber å alla måsten är de inte alltid så lätt!

Kan inte nån bara komma hit å göra mitt plugg, hitta en praktikplats, ta hand om mig å Rasmus!!! Ja behöver kärlek, uppskattning, ömma kyssar å höra att jag är bra, att jag klarar detta!! Kan nån komma å ge mig de!! Å de är fort! För jag ger upp NU!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej där,

låter segt det där du, men LIAn och treåringen har vi iallafall samma bekymmer med...men jag trodde du fått LIA på den där nättidningen? Kramar Therese

Kajsan sa...

Från mig till dig! :)

http://www.youtube.com/watch?v=BxbXVpVpjNs

kram