måndag 23 mars 2009

JIPPY äntligen!

Hej alla underbara bloggläsare!
Vill ni veta nå kul??
Är det dax att ja berättar nått roligt! Nått ja tjatat å drömt om lääänge!
Nä, Micke är inte tillbaka, så hoppas inte på de, å jag har inte lyckats
skaka av mig mina 13 överkilon under natten...
MEN.... ja har fått en PRAKTIKPLATS!!!
JIPPY JIPPY ååå HJÄLP!! Va läskigt!!
Ja är totalt livrädd! Tänk om ja suger, om ja är sjukt dålig, om dom typ bara,
men snälla Karin, du kan ju ingenting!!! Gå hem å gräv ner dig!
Å ja önska nån kunde följa med mig å hålla mig i handen!
Ja ska vara på tidningen Escape, en resetidning :)

Ja har suttit hela dagen å slitit med min läxa... ja ni läste rätt, ja gör min läxa!
Det går låååångsamt, för de är så svårt att hitta bra snygga högupplösta bilder.
Men ja har bara i morrn kvar på mig, så i morrn blir de skola hela hela dan å kvällen å bergis natten :(Min kropp börjar att säga i från, ja har ont ont ont lite här å var i kroppen.

Jag har precis kommit hem från kören, OJ, vi sjöng till våra röster va helt slut!
Men va gör man inte för att se Gabriel rysa för att vi sjunger så vackert :)
Men bäst va nog när vi skulle värma upp å hans skjorta gick sönder!
Så går de när man har väldigt tajta kläder :)

Just nu har ja två låtar i huvudet! Först denna, ni kanske försår varför!
It´s my life!




Men också denna! Å ja vill att Micke ska komma hem å säga så här till mig!
Men men, drömma kan man ju alltid göra eller hur!
När ska ja ge upp, när ska ja inse att romantik å underbara killar bara finns i dumma Amerikanska filmer.... å i mina drömmar!


6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!!!

Karin sa...

TACK :)

Anonym sa...

Du vet att du kan och jag tror på dig! Grattis Grattis!

Malin sa...

Gud va kul!! Du vet att du kan så mycket att de kommer nog bara bli imponerade av dig och dina fina design-LO:s eller hur man kallar det!
Nåja Grattis, du förtjänar bara gott i livet! Kram Malin

Helena sa...

Grattis.
Klart det kommer gå bra!

Jeka (Jessica) sa...

Grattis, grattis, grattis!