onsdag 11 mars 2009

Vilken morgon

Oj vilken morgon!!
Ja gick upp sammtidigt som Micke, MYSIGT, att få en stund ihop på morgonen!
Trötta som sjutton va vi, pratar halva nätterna, om allt, härligt, ja har längtat efter de,att få prata med min bästa vän!

Bråkade med Rasmus på väg till dagis, usch de gör ont i
hjärtat när ja tänker på de!!
Bussen kom inte som den skulle, vilket gjorde att de blev jättekö! 
Jag va den sista som fick komma på :)
Men ja lämnade min plats till en gravid kvinna!
Jag vet själv hur jobbigt de va att behöva stå på bussen när ja va gravid,
så självklart erbjöd ja min plats.

Bussen från mig till slussen tar ca 25min, i da tog det 1 timme in!!!
Vilket gjorde att ja blev sen till skolan, men men, ja är ju här!Å läxan har ja gjort också! Duktiga ja :)

Just nu längtar ja bara hem, till Micke  :)
Tänk om man kunde få semester nu, å bara få vara ihop!

Inga kommentarer: