tisdag 24 mars 2009

Goa mysungar!

Kolla in dom här goingarna!!!
Mina två bråkigaste å argaste barn ligger å gosar, den största har rymt fältet!
Kajsa har tröttnat på sin lillesyrra å sover hos pappa en natt, hon är tillbaka i morrn igen.I bland måste de få bli så, att man "delar" på dom.
I morse bråkade rasmus och jag när jag skulle lämna honom på dagis.
Det finns inge värre! Han vägrade att gå in, jag väntade på honom ett tag, satt på trappen i snöfallet å tänkte att han ångrar sig nog snart och följer med in.... men icke!Tillslut bar jag in honom under vilda protester! Han va sa arg när vi kom in, låg på golvet å sparkade å skrek. Tillslut kom fröken och bar i väg med honom, ja fick gå hem utan kram å puss :( Det är ingen vidare start på dagen!







Men nu är han lugn och gosig å han å Madde ligger å kollar tv. Jag sitter å kämpar med läxan, men InDesign brakade just!!! Hoppas de sista ja gjort blev sparat! Annars blir jag GALEN!!


Goa pussar bjöd han på för en stund sen! De värmer ett krossat mamma hjärta!


Usch, va ja ser sliten å tråkig ut!Men ja har ju suttit inne hela dan vid datorn, kändes tråkigt då vädret har varit så uuunderbart i da! Kolla in Rasmus huggtänder :)



Förlåt för att bilderna e så dåliga, dom är helt oredigerade!


Här kommer bilder fån LC mässan ja å Malin va på i lördags!

2 kommentarer:

Jeka (Jessica) sa...

Jag tycker du ser alldeles underbar ut gumman!

Anonym sa...

Håller med Jeka!