fredag 5 september 2008

Fredag Jippy!

Det har födds en ny bloggbebis!!! Världens bästa"rådgivare när man är i hjärtenöd" Åsa har fått en liten bebis!! Kolla här får ni se :)

Jag har letat kvitto i dag!! Ringde vårat försäkringsbolag i dag, vi har ju haft sönder både en antik spegel, objektivet till våran kamera och Micke har tappat sin vigselring. Det är kvittot till vigselringen jag letar efter!!! Jag som sparar alla kvitton, varför hittar jag inte det kvittot!!!???
Irriternade som sjutton!!

Men kolla vad jag hittade när jag letade runt bland alla papper!
Kort på mig och Madicken, från Skansen, Norges nationaldag 17 Maj 2005!!

Madickan är liten och go och inte alls så arg som hon är nu, jag i blont långt hår och lugg :)
Hur gulligt som helst! Världens goaste Madicken!





I dag kommer dom tjejerna! Fredrik, mitt ex, kom över med deras träningsväskor i morse, Rasmus sprang allt hans små ben orkade till dörrn, när han såg att det var Fredrik kollade han direkt efter tjejerna.. sen frågade han, var e Madde?
Lilla gubben, han längtar så mycket efter dom!

I kväll har Kajsa fotbollsmatch, jag får nog fråga mamma om hon kan skjussa oss dit, för Micke har feber, men jobbar i dag endå....

I helgen vill jag röja trädgårn, klippa buskar och träd.... inge vidare att Micke är sjuk just nu, jag behöver ju hjälp!! Men vi får väl se hur det blir.


Jag hoppas det blir en bra helg, så jag orkar med skolan nästa vecka!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, jobbigt att så mycket är borta! Jag dränkte för övrigt min kamera häromdan, haha! Den tog självmord, var väl trött på mina inte -så-påklädda-bilder HAH! ;D
Hoppas allt kommer till rätta igen.

Ljuva bilder, visar verkligen en mamma-dotterkärlek.

Kramar!