onsdag 17 september 2008

kärlek

Kolla vad som hängde på kylskåpet här om dan. Mickade hade lämnat lunch å middagspengar till mig i måndags, jag har nämligen inga pengar kvar på mitt kort!




Han hade satt fast pengarna med "jag älskar dig sockertopp" magneter :)



I går gjorde jag svampomelett, mamma och björne hade med sig äpplen, päron, blommor och svamp från landet, det känns mycket höstligt här nu, med alla underbara höstfärger!
Det blev en toppen god omelett, och det ska bli en god äppelpaj av äpplerna :)


Här kommer några bilder från albumet som sköna Helena fick :)







Kolla in fina ljusstaken ja fått av mamma, den passar perfekt med alla dom andra på bordet och lyser ljuvligt :)
I går fick jag ihop 4LO, tyvärr så kan jag inte visa dom,eftersom jag tänkte skicka in dom till tidningen, men jag kan visa delar av dem :)


Innan jag sprang till skolan i morse gjorde jag ett grattis kort till min svärmor som fyller 60år i morrn, ja la de på lådan, hoppas det kommer fram till i morrn.

Ursäkta om texten är felstavad, men jag ska springa å kolla när Micke spelar, och ja e redan sen..... hej då på ett tag :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Karin! Jag står och tjuvläser din blogg nu när det är lugnt här på jobbet..jobbar till 22:15 i receptionen ikväll.

Ser att det inte bara är jag som är pank såhär i mitten av månan.. Måtte någon köpa takduschen jag har på blocket snart så att jag kan handla lite mat och slipper leva på knäckebrödsmackor.

Lycka till på provet imorgon! Jag kanske gör det hemifrån så att hunden slipper vara ensam så länge, och åker in framåt lunch.
kram Jenny (systrarnalundblad.blogg.se)

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Hej sötis!
Jävlar vad blogger krånglar idag, det tog femtielva gånger innan mitt inlägg kom ut. Du hann läsa det i mitten nån gång.....nu ser det ändå lite cepigt ut men det är i all fall där och jag tänker inte blogga igen på läääänge säger jag bara, skitbloggerskit!
Ditt nästerverk får toppa sidan tills jag slutar vara irriterad ;)

Nu har ju halva dagen gått!

Fasen också, jag får ta en kopp te och lugna ner mig med lite Oprah...

Ha det bra vi hörs och ses kram!

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Å gu va gott med svampomelett föresten, och vilken fin ljusstake, och vilken gullig man du har och vilket jättefint kort! Du är så duktig. Ring när äppelkakan är klar...ärrå
Kramkram H

Willewira sa...

Hej Karin!

Klart man ska ha beröm när man är värd det!!! Dina alster är ju såååå fina!!!
Blir lite avundsjuk, fasktiskt. Sen må det vara en dödssynd...;)

Vilken härlig kärleksförklaring!!! Det är de små handlingarna som betyder mest. Eller hur?

Ha en underbar helg!
Kram Willewira

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Trevlig helg sweetums!