torsdag 4 september 2008

Snart fredag! :)

HEJ DÅ MAMMA, SKA TILL MORMOR!!! Hörde jag, följt av ett dunk i dörrn! Jag hann precis se hans nakenrumpa innan den försvann bakom grannens buskar! Jag ropade på honom, RAAAASMUS... jaaa, kom han tillbaka, helt naken, men var ska du, frågade jag? Ska mormor. Så sprang han vidare..... Tänk va bra vi har det, som har en tillflyktsort så nära :) Ser dock lite kallt ut att springa runt naken kl 19,00!! Men det är ju nära till mormor :)





Kolla va ja har bakat...... sa ja inte att ja va sugen på smet... men det räckte till en sockerkaka också, med äpplen i :)



De här gänget såg ja utanför mitt fönster i går! Det var Rasmus avdelning som gick förbi :)
Det är Rasmus som går på andra sidan fröken, mot buskarna, fröken som vinkar så glatt åt mig heter Diddi.





Kolla va ja fick av sköna Helena här om dagen :)
Jippy Jippy Jippy vad gla jag blev!

Jag skickar den med varm hand vidare till:

Min lilla syster Sanna
Mikaela
Karin
Beas
Suss

Sjävklart tycker jag det samma om Helenas blogg, min skolkande lilla solstråle ;)

I morrn är det äntligen fredag, tjejerna kommer, Rasmus har längtat så länge och frågar efter dom varje dag! Han kommer bli överlycklig i morrn, när dom är hemma när han kommer hem från dagis!

Nu ska jag springa på fotboll, Micke spelar, mormor och morfar är här och passar rasmus.... dom är mutade med rykande varm sockerkaka :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, han är så söt att jag smälter! "ska mormor", haha!

Aw, älskar din blogg med! Känns som man har fri insyn till din hjärna och sånt fascinerar ju alltid människor, hehe. Särskilt när det är en som är en nära...
Kram!

Beas sa...

Vilken sötnöt...så gulligt! :-)


Tack för din award...blev så glad!
Tack du goa!