tisdag 30 september 2008

skoluppgift



Så, då va första bilden klar, uppgiften va att fixa en bild på sig själv, så man blev så "snygg" som möjligt... Om ja skall vara ärlig vet ja faktiskt inte om ja tycker att ja blev snyggare...
Jag har tagit bort alla rynkor runt munnen och ögonen, jag har slätat ut huden, ändrat färgen på ögonen, gjort mig brunare och mer färg på munnen. Jag har varit lite irriterad på "rynkan"som går från näsan ner till munnen.. men nu när jag tagit bort den, så tycker jag faktiskt inte att det blev snyggare.. så ja gillar nog den rynkan :)

5 kommentarer:

Helena sa...

Du ser betydligt snyggare ut på 'Före' bilden men kul att kunna mixtra med bilder sådär.

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Hahahahahaaa!
(=rått men hjärtligt)
Nu vet vi varför man inte ska försöka fixa det som inte är trasigt :)
Puss på dej snygging

Kajsan sa...

Jag håller med föregående talare! Herre jisses kvinna! Du e ju skit snygg innan! Kan ju inte bli annat än tok då om du tar bort en massa! ;) Däremot grymt kul med allt du får lära dig! Du kan få ett foto sen å öva på! Jag har en del som behöver "fixas"!!;) *skratt*
Må gott å ha en trevlig kväll!
kram...

Anonym sa...

Håller med om att förebilden var bäst! Då är du mänsklig och ändå strålande vacker. Är du dessutom helt linjefri ser du ännu yngre ut. ;P

Krams

Anonym sa...

Låt dig vara, du är mycket snyggare som dig själv! Rolig skola du går i annars :)

Kram gumman!