fredag 26 september 2008

FREDAG :)

ÅÅÅÅ va ja älskar fredagar!Speciellt fredagar som denna, när vädret är underbart, det finns pengar på kontot och morgonen har gått bra.
Rasmus kom in till oss i natt igen, men ja sov så djupt att ja inte orkade resa mig, så han har sovit i vår säng. Märkte knappt när Micke gick, kände bara en go mjuk hand som klappade mig hej då. Sen vaknade jag kl 07,30 av en varm go mjuk liten hand som flätade sig in i min, en mjuk go kille som kröp närmare, blev helt stel, reste sig upp å fråga -Va e pappa?? Han e på jobbet sa ja, å så gosade vi ner oss i gen och gosade vidare till kl 08,00.

Tänk om alla månar kunde vara som denna, mjuk, go varm och full av kärlek!

Men men, nu sitter jag här igen framför datorn, jag har två skoluppgifter som skall lämnas in.
Ett fruktansikte, med minst 10 frukter, så min ja gjorde snabbt i går, räknas inte.
Ett fejkat semesterfoto, man skall klippa in sig själv på en semester ort.
ja kan bara se Rasmus som bebis med vingar och grejer, så ja får nog göra ett sån bild också, så ja får bilden ur huvve, och så kan jag göra den som en kompensation för att jag gick 1tim tidigara från plugget i går.

Första dan med nya läraren och jag ber om att få gå tidigare... hmmm typiskt mig!
Men jag blev så vimsig i huvve av att sitta och pilla hela dan. Har fortfarande inte vant mig vid MAC, så allt ja gör blir konstigt och Photoshop ser knasigt ut! ja jobbar bättre hemma. Jag lägger upp bilderna när jag är klar!

Ha de gott så länge :)

Inga kommentarer: