måndag 8 september 2008

Skolkat??

I dag borde jag ha varit i skolan! Men min lilla solstråle till son tyckte annat. Han vaknade i natt, precis när jag hade somnat, 23,30 och vägrade somna om! vid 04,00 (!!!!) fick jag äntligen sova! Men skulle upp igen kl 06,00 för att gå till skolan..... ja orkade faktiskt inte de :( Jag orkar inte gå till kl 16,00 i skolan och sen vidare till kören på 2tim sömn!! Så jag fixade i väg alla barnen, Madicken har skolfoto i dag, så hon piffades lite extra, sen gick jag och lag mig! ÅÅÅ va sönt de va, ja va så trött att ja mådde illa! Jag sov till 13,30!! Men är fortfarande trött!!?? Hur går det i hop?

Min kära man har redan kommit hem från jobbet, han ska jobba natt i några nätter, så det blir ensamt för mig i sängen på nätterna ett tag fram över :(
Han brukar åka 19,30 och komma hem runt 06,00 morgonen efter.
Han jobbade natt en hel månad i januari/februari... men fick bara 3000kr extra för natt arbetet, jag tycker knappt det är värt det, men men.

I kväll är det kör, mamma skall vara barnvakt medans jag är ensam, sen blir det till att krypa ensam ner i sängen :(

Inga kommentarer: