tisdag 23 september 2008

Höst logga

Som ni ser så har jag ändrat på min "logga". Den är väl ok, men jag är inte helt nöjd. Jag har sett att vi är fler bloggar som har liknande tanke på logga... Så jag tror jag gör om den snart, men då de tog halva dan att göra den, så dröjer de nog ett tag innan jag sätter mig och ändrar.

UUUUNDERBART väder i dag! Vilket jag inte njutit av, eftersom jag fick för mig att ändra loggan. Känner mig dööö trött! Rasmus vaknade kl 01,00 i natt och låg och sparkade på mig fram till 04,00! Va helt slut i morse när det var dax att gå upp!

2 kommentarer:

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Vad fint det blev!
Härliga färger och fina bilder, kram H

Anonym sa...

Nej, den är helt uuuuuunderbar!! Den känns så trygg på nåt sätt. Bilderna, vad de symboliserar utåt på nåt sätt. Pappa-barn-gos, en storleende ängel, tre underbart söta, glada barn! (Och så förstås de mer dystra bilderna som ändå symboliserar en trygghet om man ska se det positivt. "Saknar-bilden" = pappatrygghet, vad sånt ändå kan innebära.
"Bukett-minen" = vad ett bröllop kan innebära.

(Dessutom är det tryggt att folk vågar visa att även de har sorg!)
:)
Kram