tisdag 16 september 2008

Scrappar dag

I dag har jag varit en duktig scrappar tjej :)
Hela 4 LO fick jag ihop, tyvärr inget jag kan visa, för jag tänkte skicka in dom till tidningen "scrapbooking mm", det vore så kul att få sina LO publicerade.. men med min scrapptur, så lär det vell inte bli så, men jag hoppas!

Rasmus är sitt vanliga jag igen, inge mer feber, han fick gå till dagis i morse... tjejerna där emot klagade på både ont i halsen och ont i örat, så dom har varit hemma i dag från skolan.... men dom verkade inte speciellt sjuka efter att dom fått sova ut.. så ja tror jag blev lite lurad. Så i dag åkte dom i säng tidigt, så dom får sova ordentligt.

I morrn är det skola igen, dock "bara" halvdag. På torsdag har vi hel dag och prov. Sen är äntligen denna pina till kurs slut och vi går över på photoshop :)

Tänkte att det nog är dax att byta ut min vårliga logga, till nått mer höstligt, vi får se när jag får tid till de. Kanske på lörda, när Micke ska ut på krogen och jag är solo med alla barnen... men om jag känner mig själv rätt, så kommer tjejerna och ja att hyra film, köpa godis och slänga oss i soffan :)

Å appropå godis... så åkte ja dit på kakor i dag :( Tydligen så kunde jag inte scrappa utan ballerinakakor... men inge mer sånt nu denna vecka, ja lovar!

Inga kommentarer: