måndag 15 september 2008

Helgen slut :(

Vad hände med helgen!!?? Varför går helgen så fort?? I går städade vi alla helga helgen! Rasmus har feber och är lite grining, men de gick bra endå. 
Tjejerna va så duktiga på att städa, så vi firade med efterätt :)

I dag är det en låååång skoldag, sen kören! Längtar till kören, inte bara för att det är så kul att sjunga, utan för att man får träffa världens bästa kör tjejer! Bla sköna Helena..... som idag ska få en liten present.... hoppas den överlever i min väska! Jag kan ju inte säga vad det är en.... i fall att hon läser min blogg innan kören, men jag lovar att ni får se i morrn :)


Om jag överlever dagens skola vill säga...

P.S Jag är sjukt stolt över att jag, trotts mitt sug i veckan, inte bakade nått i helgen!! Utan det blev en liten godis påse i fredags, som räckte även på lördan å i går blev det bara efterätten :)  Dktiga jag :)

1 kommentar:

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Vaaa!!! En present till meeej! Vadåvadåvadååå???
Nyfiken!