torsdag 25 september 2008

Härligt höstväder

JIPPY i dag är det torsdag :) Ja trodde ju att det var torsdag i går, blev mycket besviken när jag kom på att det var onsdag och inte torsdag. Det är inte så att jag har nått kul att göra i dag, , de är bara en dag närmare helgen :)

Rasmus vaknade bara 2 gånger i natt och jag var duktig och gick tillbaka med honom till sin säng, varje gång. Vilket gjorde att han sov i sin säng hela natten, och låg inte och sparkade på mig :)

Vi hade en lugn och mysig morgon i dag :) Så skönt, jag hatar när vi har stressiga mornar med mycket trotts! Men, ja glömde ta med Rasmus skor! Så jag ringde och väckte mamma och bad henne gå och lämna skorna på dagis :) Stackars mamma :)

Nu Sitter jag i skolan... och lär mig inget nytt, vi lär oss just nu att frilägga bilder i Photoshop... ja vill ju lära mig nå nytt, nått jag kan ha användning av. Micke säger dock att jag måste vara ödmjuk och tänka på mina klasskamrater som kanske inte kan detta..... åååå ja ska försöka...

1 kommentar:

Kajsan sa...

Åhhh... Du kan få lära mig lite om PS! ;) Jag har inte ens fått in det i den förbenade datorn ännu... Men snart ska det väl vara fixat! Då återkommer jag till din ödmjuka sida å rådfrågar om ditt å datt! ;) hihi...
Må gott!
Kram Karin.